سئو سایت خود را در کدامیک از واژه های کلیدی بهینه کنید؟، نقش گزینش واژه های کلیدی متناسب با طراحی سایت تان در بهینه سازی سایت چیست؟، واژههای کلیدی متناسب با طراحی سایت تان چه اثری در بازاریابی اینترنتی کسب و کارتان بر مبنای موتورهای جستجو دارد؟، در این نوشته سعی میکنیم به این سوالات جوابی مناسب بدهیم.
پروسه انتخاب کلمات کلیدی مناسب
اگر بنا باشد یک اصطلاح خاص را به منزله علت عمده پیشرفت اینترنت در سالهای شناسایی کنیم بی گمان آن اصطلاح، «واژه های کلیدی» می باشد. واژه های کلیدی، واژه هایی می باشند که ما برای پیدا کردن کالاها، خدمات، و جستجوی پرسش های مان، در موتورهای جستجو آنها را سرچ مینماییم.
انتخاب کلمات کلیدی برای سئو
مناسب تر آن است که قبل از گزینش واژه های کلیدی کسب و کارتان به منظور سئو سایت خود، نخست تحقیقی در باره جامعه آماری مشتری های احتمالی تان انجام بدهید، نیاز سنجی نمایید و بعد واژه های کلیدی متناسب با طراحی سایت تان را انتخاب نمایید. با این رویکرد شما نه به سراغ واژه های کلی و جامع میروید و نه واژه نامناسبی را انتخاب می کنید بلکه واژه کلیدی را برای طراحی سایت تان انتخاب می کنید که به صورت روشن و صریح مربوط به فعالیت و کسب و کار شما باشد.
یکی از کلیدی ترین ابزار در آموزش انتخاب کلمات کلیدی به آموزش Google AdWords می باشد.
استفاده از ابزار Google AdWords
یکی از شیوه های پیدا کردن واژههای کلیدی متناسب با سئو خودتان، به کارگیری از امکانات متفاوت نظیر Google AdWords است. با بهره گرفتن از این امکان بسیار مفید شما قادرید دادههای سودمندی در زمینه واژههای کلیدی از جمله میزان متوسط سرچ ماهانه آنها، میزان سرچ آن ها به تفکیک هر ماه و تعداد زیادی کلمات کلیدی شبیه به هم که توسط کاربران جستجو می شوند، کسب کنید.
انتخاب واژه هایی که به موازات محتوای سایت شما پیش روند
یکی از شاخصه های عمده گزینش واژه های کلیدی متناسب سئو سایت خودتان به منظور سئو و بهینه سازی سایت، گزینش واژه هایی است که به موازات استراتژی کلی محتوای وب سایت پیش برود.
علاوه بر واژه کلیدی برروی انتخاب عبارت های کلیدی متناسب با سئو سایت نیز تمرکز کنید.
اکثر مدیران بیشتر تمرکزشان را برروی انتخاب واژه کلیدی به منظور سئو کردن وب سایتشان می گذارند. اما باید توجه کنند که یک عبارت کلیدی مناسب نیز می تواند آمار بازدید سودمندی را نصیب سایت تان کند و مشتریهای زیادی را به سمت سایت تان جذب نماید.
در ضمن برای بهینه کردن این عبارات به مراتب هزینه و زمان کمتری را نیاز دارید و به این ترتیب پروسه تبلیغات در گوگل شما با سرعت بیشتری پیش می رود.