آموزش به دست آوردن ارزش یک کلمه کلیدی در سئو

همه چیز با تایپ چند لغت در پنجره ی جستجو شروع می شود. پژوهش کلمات کلیدی یا همان کلید واژه ها یکی از مهمترین،‌ باارزش ترین و موثرترین فعالیت ها در زمینه ی بازاریابی اینترنتی است. رتبه بندی روی کلیدواژه های مناسب هم می تواند وب سایت شما را نجات دهد یا آن را از کار بیندازد. با… ادامه

آموزش انتخاب دامنه و آدرس مناسب برای سئو

بخش سوم اصول اولیه طراحی و توسعه برای موتور جستجو را با ما همراه باشید. این بخش از راهنما را در اختیار برنامه نویسان و طراحان و تمام افرادی که در ساخت سایت شما سهیم هستند بگذارید تا همه روی یک چیز تمرکز کنند. ساختار URL ساختار آدرس برای مطلب شما در سایت برای سئو ارزش بسیاری دارد. ما… ادامه

آموزش بهینه سازی با کلمات کلیدی

بخش دوم اصول اولیه طراحی و توسعه موتور جستجو را با ما همراه باشید. این بخش از راهنما را در اختیار برنامه نویسان و طراحان و تمام افرادی که در ساخت سایت شما سهیم هستند بگذارید تا همه روی یک چیز تمرکز کنند. کلمه کلیدی پایه و اساس و زیربنای زبان و جستجو هستند. در حقیقت کل علم بازیابی اطلاعات براساس… ادامه

گوگل سایت ما را چگونه می بیند | خزنده گوگل چیست؟

حرکت یا به قول معروف خزیدن موتورها در شبکه و گونه ای که آنها مطالب شما را تفسیر می کنند محدود است و آن طور که من و شما یک صفحه وب را می بینیم موتور جستجو نمی بیند. در این فصل تمرکز ما روی جنبه های فنی ساخت (یا اصلاح) صفحه ی وب تان است تا آنها… ادامه

یک سوال: سایتم را سئو کنم یا هزینه آگهی بدهم؟

مهمترین جنبه ی سئو ساده کردن وب سایت تان برای کاربر و ربات های موتور جستجو است. هر چند موتورهای جستجو به طور فزاینده پیچیده شده اند ولی هنوز نمی توانند صفحات وب را مانند انسان ها درک کنند. سئو به موتور کمک می کند تا ببیند هر صفحه در چه موردی است و چگونه برای استفاده… ادامه

قدرت واقعی بازاریابی با سئو سایت

مهمترین و مناسب ترین استراتژی پیرامون سئو این است که با بازدیدکنندگان خود یکدل باشید. زمانی که متوجه شدید لازمه ی بازار چیست می توانید کاربران را بهتر جذب و آنها را حفظ کنید. مردم کلا از موتورها سه نوع پرسش دارند: – “انجام” ، پرسش های متقابل : می خواهم کاری انجام دهم ، مانند خرید… ادامه

موتورهای جستجو چگونه کار می کنند؟

گوگل چگونه کار می کند؟

گوگل چگونه کار می کند؟ موتورهای جستجو نحوه عملکرد یکسانی شاید داشته باشند اما الگوریتم های متفاوتی برای بررسی درست بودن نتایج خود دارند. دو عملکرد کلی دارند : ۱) حرکت و ساخت فهرست ۲) پاسخ دادن به جستجوگرها و رتبه بندی وب سایت ها براساس بیشترین ارتباطی که با پرسش دارند. ۱- حرکت و ساخت فهرست… ادامه